LIBRO DE TEXTO: Lingua Galega e Literatura 1º Bacharelato, A. Nieto Pazó e X. Troitiño Fraiz.
Editorial Anaya, edición 2015. ISBN:978-84-678-2805-4
Recursos TIC: crearase unha classroom á que a profesora poderá ir subindo material de apoio de lingua e literatura ou exercicios de cada tema que, por falta de tempo, non se resolvesen na aula.
CRITERIOS DE PROMOCIÓN E CUALIFICACIÓN.
Para aprobar a materia en xuño hai que chegar a 5 puntos (sobre 10) na media das notas de todo o curso. Con menos desa nota, suspéndese. Nas avaliacións rexe o mesmo criterio (chegar a 5).
A nota final de curso será a media das notas obtidas nas tres avaliacións. Con 15 puntos tense a materia aprobada. Con menos puntuación vaise á proba extraordinaria de setembro.
EXAMES (LITERATURA, LINGUA, SOCIOLINGÜÍSTICA E HISTORIA DA LINGUA:
supoñen o 70% da nota.
EXPRESIÓN E COMPRENSIÓN ORAL: 15% en cada avaliación.
EXPRESIÓN E COMPRENSIÓN ESCRITA: 15% en cada avaliación.
ERROS DE LINGUA
Nas probas escritas, os erros lingüísticos descontarán ata un máximo de 2’5 puntos da nota total obtida no exame. O criterio para cualificar distinguirá:
Erros graves: descontan 0’2 cada un (por ex.: uso de tempos compostos, non utilizaa a alternancia vocálica, mala colocación de pronomes, erros de plurais ou xénero, usar castelanismos ou hipergaleguismos, erros de acento diacrítico...).
Erros leves: 0’1 cada un ( acentos non diacríticos, confusións ortográficas b/v, h/-).
PRESENTACIÓN:
Esixirase unha presentación pulcra, clara e coidade de todas as probas ( en exames, traballos, textos escritos...). En caso contrario, poderase descontar ata un máximo de 0’5 puntos.
(ACLARACIÓN: o desconto de Erros de Lingua e Presentación nunca superará os 2’5 puntos)
RECUPERACIÓN.
En cada avaliación farase unha media de todos os exames e das notas complementarias obtidas.
De chegar ao 5, o alumnado non tería que recuperar ningún exame.
Só se pode presentar a recuperar un exame quen o teña suspenso, non o aprobado para subir nota
LECTURAS: Non hai lecturas obrigatorias. Iso significa que non vaiamos ler? Por suposto que non. Imos ler, e canto máis leamos mellor. Mellor para a nosa formación individual e mellor para a nota global. Por suposto, tampouco existen exames de libros. Entón? Dos libros lidos faremos traballos que segundo sexan formarán parte do 15% da oralidade ou ben do 15% da escriba. Iremos vendo en cada ocasión que traballo escollemos.
Ningún comentario:
Publicar un comentario